Melitta Caffeo Lounge E960-104 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Caffeo Lounge E960-104 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M. van Berlo 23-03-2014

Ik heb het apparaat nu enkele weken in bezit en ben hartstikke tevreden; heerlijke espresso, koffie én cappuccino! Erg fijn dat de koffiesterkte regelbaar is en de melkopschuimer werkt ook perfect. Bovendien is het apparaat erg gebruiksvriendelijk. Het is een (luxe) investering maar wat mij betreft zeker een aanrader!

hanssmit 28-10-2012

Het is een mooi apparaat en ik vind het erg gebruiksvriendelijk. 2 kopjes per keer gaat snel, is super warm en aan de smaak moet ik nog wel even wennen. Misschien ligt dit ook aan de koffiebonen. Alleen komt er in de lekbak na gebruik een beetje water te staan.

Marianne Tevorne 26-05-2012

De afgelopen weken onderzoek gedaan naar verschillende volautomaten. Er is veel keuze met evenzoveel prijsverschil.

Uiteindelijk kwamen we op de Melitta Cafeo Lounge uit. Goede reviews en dus besteld bij koffiediscounter. De toko van racer Tom Coronell.

Netjes de volgende dag geleverd. Helaas hebben we er maar twee dagen heerlijke koffie van mogen drinken. Vanavond bij het zetten van de laatste bak verse koffie kwamen er twee druppels en toen moesten we het apparaat volgens de display opnieuw van water voorzien.

Zo gezegd zo gedaan... Nu loopt al het water rechtstreeks de lekbak in en de gemalen koffie komt kurkdroog in de residubak. Het ding is dus alleen nog goed voor theewater en melk opschuimen. Duurzaamheid is dus nul komma heel weinig.

Dinsdag maar eens de hotline proberen en kijken hoe ze dit gaan oplossen en hoe lang het gaat duren. Zal het verder verloop aan deze review toevoegen zodra er meer bekend is.

Nu maar weer even terug naar de inmiddels totaal niet meer lekkere Senseo koffie.

Marianne Tevorne 12-06-2012

In aanvulling op bovenstaande review. Vandaag is het apparaat terug van reparatie. Na 16 kopjes koffie zetten is volgens de reparatie dienst van Melitta een Drainage valve vervangen omdat deze zou lekken.

Het apparaat inmiddels aangesloten en het werkt weer perfect. Nu de duurzaamheid testen...

Even nog een stukje over de service van Melitta. De hotline werkt prima. Ik kreeg meteen iemand aan de lijn en deze vriendelijke mevrouw heeft wat zaken gecontroleerd. Haar conclusie was dat de zetgroep defect zou zijn. Dit leek mij stug en ik kon haar makkelijk verzoeken contact op te nemen met de technische dienst. Zij waren het met mij eens dat het niet de zetgroep kon zijn.

Er is daarna een afspraak gemaakt met Pro Assist en zij kwamen de volgende dag het apparaat ophalen en hadden een identiek leenapparaat bij zich waarmee ik de afgelopen dagen koffie heb gezet.

Vandaag is door Pro Assist het leen apparaat weer opgehaald en onze eigen machine terug bezorgd.

Kortom... Het kost je bijna twee weken maar het vervoer en een leen apparaat behoren allemaal tot de service van Melitta. Ik ben hier zeer tevreden over...

BaldJack54 29-03-2010

Wij hebben de machine 1 week in huis en helaas hij gaf afgelopen zondag de geest. Jammer want het apparaat maakt een fantastische bak koffie. Een verademing na de koffiepads, van welkmerk dan ook.Maar goed we houden vertrouwen en de omruil service die bij aanschaf is beloofd, lijkt goed te werken. Wel een opmerking over de hotline (helpdesk), daar is na meer dan 10 minuten wachten op verbinding de ergste hitte wel vanaf.
De mevrouw die vervolgens aan de lijn kwam, wat een schat van een mens.

arnoldenyvette 01-02-2010

gister apparaat aangeschaft.. twijfelden even over de kleur, zwart of wit. is uiteindelijk een witte geworden.. zeer strakke uitstraling, ook zo met blauw verlichting.
super handig apparaat, ook met 2 soorten koffie erin. dus voor ons normale en caffeine vrij voor s,avonds.. cappucinno maken werkt geweldig.makkelijk te reiningen. ook vele instelmogelijkheden.gaan de komende tijd veel ontdekken. in vergelijking met de jura ena 5 . heeft deze veel meer mogelijkheden vandaar onze keuze op de merlitta caffeo lounge is gevallen.